sepulka sepulka
107
BLOG

list do Lisner Spółka z o.o.

sepulka sepulka Gospodarka Obserwuj notkę 12

Witaj Uniq Lisner Sp. z o.o. A Division Of Uniq Foods Ltd,

jestem zbulwersowana faktem powtarzających się, godzących w uczucia narodowe Polaków ekscesów w wykonaniu dziennikarzy telewizji TVN oraz  prowadzonej przez tą prywatną telewizję polityki propagandowej.

Wasz Koncern poprzez dział reklam aktywnie popiera TVN, wspierając go finansowo.

Ja, sepulka,  oświadczam że Wasze współdziałanie z TVN może liczyć na mój natychmiastowy odzew:

- Wasze produkty obłożone są zakazem kupowania przez członków mojej rodziny,

- zakaz obowiązuje od zaraz przez okres jednego roku od czasu wyemitowania Waszej ostatniej reklamy przez telewizję TVN,

- akcja ta będzie rozszerzana i propagowana we wszelkie dostępne przeze mnie sposoby.

Nie pozwolę, aby moje pieniądze i moich przyjaciół  finansowały TVN.


sepulka

http://sepulka.salon24.pl/

 

PS. Gdzie płacicie podatki?

sepulka
O mnie sepulka

sepulki są sepulkowe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka