adam kadmon adam kadmon
252
BLOG

Luźna sugestia : PRZYZWOITOŚĆ .

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 0

 Wczoraj napisałem  , że warto być przyzwoitym człowiekiem.  Do wczoraj zgadzałem się ze swoim tekstem , podpisując pod nim każdą kadmoniczną literą. Ale czym jest przyzwoitość bez uczuć wyższych , np. bez miłości ?

    Ogarnij się , Kadmon

Już jutro koniec mojego urlopu.

_____________________________________________

 

CODZIENNIE ŚWIĘTO

Adam  Kadmon

 

 

Codziennie niech będzie święto. Niechaj widać ,że jest w nas

święty płomień tam , gdzie skrywamy serca. Przy nim

ogrzać się mogą rzesze zabłąkanych pielgrzymów przez życie.

Zarzewie podajmy sobie dalej ; nie ukrywajmy miłości.

Ona , miłość jest naszą dumą , chlubą , zaszczytem.

Godnie i zaszczytnie dzielić się nią , to świat czynić lepszym .

Spójrzcie , jak wiele można ofiarować , nie tracąc niczego .

 

ŻADNE  życie nie jest najważniejsze ,

kiedy brak mu wzruszeń i zwyczajnej , ludzkiej miłości.

Tak , miłość życia cudem jest .

_____________________________

 

Co jest  i będzie do okazania.

A. K.  

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura