Serafinsky Serafinsky
169
BLOG

trzecia trzydzieści

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 1

Czy świat nie jest piękny , o trzeciej trzydzieści?

Zapewne , odpowiada noc czarnobrewa i przepastnooka,

ale to ja jestem miła , jak miły jest kir, 

który mnie spowija od stóp , po gwiazdy nad tobą.

Przy tym zauważ , jak gładko mijamy i ty

i ja , przestrzenie wyobrazni pełne niepokoju.

Przynoszę  mięciutką ciszę pamiętając o tym,

że ze spraw ziemskich pragniesz

jej najbardziej.

Przyjmij dar ciszy , powiada noc , jeżeli swą mocą

sprawia,

żeś pogodzony z sobą , bo i niepamiętny.

A świat ? Cóż , on podobnie jak ty

nie chce cię pamiętać.

Tańczy i śpiewa bezmierny w swej treści,

o trzeciej trzydzieści , przed ranem.

Może tak właśnie ma być ?  Może tylko miało...

 

 

 

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura