Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski
370
BLOG

Walentynki są obrzydliwie nietolerancyjne i

Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski Kultura Obserwuj notkę 24

 opresyjne.

Cała nadzieja już tylko w niej

  Nie ulega żadnej wątpliwości, że UE musi zająć zdecydowane stanowisko w sprawie opresyjnego oddziaływania Walentynkowej hucpy na sampoczucie singli. Nie może być tak, że w tym dniu, jakże nikczemnym i ohydnie podstępnym, lansowana jest na siłę,  jedynie słuszna ideologia mówiąca o tym, że do szczęścia trzeba dwojga, a patyki niech się zrywają na drzewa.  Mając powyższe na uwadze, i wynikające z tego zagrożenia dla równouprawnienia, tolerancji,  i innych tego typu steku bzdur  skutecznie paraliżujących życie normalnym  ludziom,  zauwważa się, że konieczne jest masowe zebranie podpisów z apelem do ciał i organów UE o niezwłoczną interewncję w sprawie opresyjności Walentynkowej żenady na życie i twórczość singli .

Ja niżej podpisany składam się pierwszy pod petycją...

Słowo do moich fanek w ten gorący dzień

Spoko moje takie tam całuśne, Wy. Miał być wiersz o miłości specjalnie dla Was, ale nie byłem nawet przez chwilę sam, tak mnie rozrywały na szybko i nie chciało mnie się, bo komu się chce po tym. Mam nadzieję, że nie jesteście singlami, bo jutro czeka Was ciężki dzień. Pamietajcie jednak, że jestem gdzieś obok i może i Wam kiedyś dopisze szczęście i wygracie swoje pięć minut ze mną, gdzieś.

 

PS. Single nie martwcie się, organy UE z pewnością staną, na wysokości zadania.

 Obrzydliwy dzień, obrzydliwa notka, patyki,  jestem z wami!

 

 

 

 

 

 

 

Prawie statystyczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura