Shork Shork
164
BLOG

Target

Shork Shork Kultura Obserwuj notkę 1

 widziałeś ludzi
którzy w niedziele
czas tracą siedząc
w jakimś kościele

ty wolisz milej
spożywać życie
zabawa, ciuchy
gorzały picie

ty wszystko możesz
i nic nie musisz
w imię wolności
reklama kusi

ty jesteś wolny
nikt nie prowadzi
żadne z przykazań
tobie nie wadzi

nikt ci nie mówi
co robić trzeba
bo nie ma diabła
i nie ma nieba

nie dasz się wodzić
facetom w czerni
jak te ciemniaki
w rozumie bierni

są nieszczęśliwi
żyją w cierpieniu
pod jakimś znaczkiem
tkwią w umartwieniu

tobie nie trzeba
żadnych wskazówek
to dobre dla tych
szkodliwych mrówek

ich intelektem
bijesz na głowę
czytasz gazety
nawet darmowe

I samodzielnie
kupujesz spodnie
te wprost z bilbordu
bo tak wygodnie

buty bo takie
miał za szkłem Murzyn
sweter z żurnala
co, że za duży

wyróżni z tłumu
tatuażysta
drugiego sortu
bo krótka lista

i samodzielnie
tak się ubrałeś
żadnych sugestii
nie wyglądałeś

dumny z wyboru
świecisz solarem
na pewno w knajpie
dopełnisz parę

wypijesz prosto
z plakatu drinka
obok usiądzie
plastik-dziewczynka

i będzie super
fajnie i cool
jak w telewizji
postępu król

samopoczucie
osiągnie doła
kiedy rozejrzysz
się dookoła

obok na krzesłach
koszmaru klon
podobna ona
taki sam on

stolik pod oknem
dziewczyna śliczna
siostra bliźniaczka
bo identyczna

tego faceta
widziałeś w sklepie
w twojej koszuli
wygląda lepiej

jaka swoboda
wolnością mami
niby są inni
lecz tacy sami

wykpią katoli
że są jak owce
a sami wiodą
w kłamstwa manowce

ich obiecanki
oryginalności
tworzą pozory
samodzielności

a tak naprawdę
gdzieś z kasy górki
szaleńców klika
ciągnie za sznurki

wcisną ci nawet
największą bzdurę
bo kreowali
twoją naturę

kroczek po kroczku
przeciw naturze
fałszem słodyczy
ciągnąc po sznurze

oddaj im myśli
oddaj im kasę
oddaj im miłość
oddaj im klasę

kiedy im oddasz
calutkie życie
kumplem na starość
w lustrze odbicie

szli do kościoła
z pędu się śmiałeś
a sam reklamie
nabrać się dałe

Shork
O mnie Shork

jaki jestem? Okropny! Zacząłem od Forum Frondy, teraz jestem na rebelya.pl. Mam swój blog osobisty i księgarnię na graniaste.pl. Kopię tekstów wysyłam na niepoprawnych. Wdając się ze mną w dyskusje, spodziewaj się wszystkiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura