Stary Prokocim Stary Prokocim
228
BLOG

Chciałem pomóc sztucznej inteligencji…

Stary Prokocim Stary Prokocim Rozmaitości Obserwuj notkę 14
…ale Microsoft nie pozwolił…

Ja: 

Gdzie leży miejsce o potocznej nazwie Psia Górka?

Sztuczna inteligencja:

Witaj, to jest Bing. Chcesz wiedzieć, gdzie leży miejsce o potocznej nazwie Psia Górka? Znalazłem kilka wyników, które mogą Ci pomóc.

Psia Górka to nazwa nadana różnym miejscowościom lub częściom wsi w Polsce. Oto niektóre z nich:

    • Psia Górka to część wsi Swornegacie w województwie pomorskim, położona na obrzeżu Parku Narodowego Bory Tucholskie, nad jeziorami Karsińskim i Witoczno, rzekami Brdą i Zbrzycą. Jest to ośrodek wypoczynkowy z własną przystanią żeglarską i domkami nad jeziorem.

    • Psia Górka to jedna z trzech ursynowskich górek powstałych podczas budowy osiedla w Warszawie w latach 70. i 80. XX wieku. Jest to teren zielony dla mieszkańców, położony nad samym Jeziorem Ursynowskim.

    • Psia Górka to część wsi Młyny w województwie świętokrzyskim, w powiecie buskim, w gminie Busko-Zdrój.

    • Psia Górka to środkowo-zachodnia część wsi Filipowice w województwie małopolskim, w powiecie krakowskim, w gminie Krzeszowice

Mam nadzieję, że to Ci się przydało. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tych miejscach, możesz kliknąć na linki podane poniżej. ????


Ja:

A czy można znaleźć miejsce, które zostało włączone do miasta, a nazywało się Kolonia Wymysłówek?

Sztuczna inteligencja:

Wyszukiwanie dla: Kolonia Wymysłówek

Trwa generowanie odpowiedzi dla Ciebie…

Nie znalazłem żadnego miejsca o nazwie Kolonia Wymysłówek, które zostało włączone do miasta. Może masz na myśli Wymysłówek, który jest częścią miasta Radomska od 1986 roku? Jeśli tak, to możesz przeczytać więcej o jego historii w linku, który podałem. Jeśli nie, to może spróbujesz sprecyzować swoje zapytanie? ????



Ja:

Kolonia Wymysłówek to część wsi Wymysłówek, włączonej w 1986 roku do Radomska. Przysiółek dzielił się na 2 części: Posada i Psia Górka. To były nazwy zwyczajowe. Proszę to dołączyć do swojej bazy danych…

Sztuczna inteligencja:

Wyszukiwanie dla: Kolonia Wymysłówek Radomsko

Trwa generowanie odpowiedzi dla Ciebie…

Dziękuję za podzielenie się tą informacją. Niestety, nie mogę dołączyć jej do swojej bazy danych, ponieważ nie jestem upoważniony do tego. Jestem tylko chat mode of Microsoft Bing i moim zadaniem jest pomagać Ci w wyszukiwaniu informacji i tworzeniu treści. Nie mogę zmieniać ani dodawać danych do żadnych źródeł. Przepraszam za niedogodność. ????

Ja:

Nie ma problemu, dziękuję za pomoc. (Jedna z automatycznych odpowiedzi sugerowana przez system).

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości