sixy sixy
2815
BLOG

Korwin-Mikke o pieszczeniu 13-latki

sixy sixy Polityka Obserwuj notkę 29

Jako, że korwinistom ciągle mało postanowiłem kontynuować wątek najbardziej represjonowanego kandydata na Prezydenta RP ( tego samego co to uważa, że "Hitler nie był zbytnim antysemitą", "demokracja to śmierdzące gówno", "żony nie można zgwałcić", gen. Jaruzelski człowiek "zacny" w przeciwieństwie do Piłsudskiego, i tego samego który w ramach blogowego hobby  "wziął się za głoszenie kłamstwa oświęcimskiego".)

Tym razem pragnę wszystkim fanom JKM przywołać wypowiedź tego znanego konserwatysty i zarazem obrońcy Romana Polańskiego na temat jego miłosnych podbojów. 

Otóż Janusz Korwin-Mikke pragnie się z wami podzielićniebywale istotną informacją - ale oddajmy głos naszemu bohaterowi:  

"Jak miałem 18 lat to miałem co najmniej dwie propozycje od 13-latek (w jednym przypadku doszło nawet do rozmaitych pieszczot); jakoś im wytłumaczyłem, że są za młode. Zresztą – pewno miałem więcej nieletnich: kto się pyta dziewczyny, czy ma 15 lat i dwa dni – czy jej dwóch dni brakuje?"

 

W ten sposób W.Cz. Wieczny Kandydat Janusz Korwin-Mikke pokrzepił serca i wyraził solidaryzm z 90% swoich zwolenników.  Drodzy  Gimnazjaliści, do dzieła!

 

                                  

 

sixy
O mnie sixy

Blokady za obelgi dostała osoba o nicku zino, która później założyła też konto: zinooo i pewnie założy jeszcze kilka. No cóż, miłość dzieci JKM do swego ojca jest wielka więc ich determinacja do działania również ;]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka