Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
72
BLOG

JaBłońska

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Polityka Obserwuj notkę 1

JaBłońska  , Kidawa , Małgorzata , Maria  , de domo  etc , etc , etc

nie tak dawno, znana krewnym i znajomym jako prawdziwy prezydent , albo ten no , inspirator , zaczynam spisywać dziwne dzieje mojego życia , które o mały frelek mogły otworzyć mi magiczne drzwi

Jesteś tam ? czuję Twoja obecność , wiedziałam , że zjawisz się gdy tylko zacznę pisać. Ty Słońce naszej Europy i peru innych krain Ty który uporałeś się z Brytanikiem , spraw aby kości zostały rzucone i czuwaj nade mną 

Szpiedzy wszędzie szpiedzy , podglądają mnie , przy modlitwie , na ulicy a nawet w ustępie ale ja ich przechytrzę , wszystkich przechytrzę  nawet Ciebie . Tak się musi stać , przepowiedział to wieszczek AAAdaś z Cumatych

Wiele lat temu udałam się do Cumatych żeby zasięgnąć jego rady. Jego proroctwa znane były na całym świecie i nie każdego przyjmował.Mnie przyjął , byłam tym ogromnie przejęta 

O AAAdasiu, wykrztusiłam przyszłam zapytać się o losy KO alicji  i moje

Słuchajcie Ja Ja JaBłońska - rzekł - przemawiam przez ludzi honoru Wojciecha , Czesława i Wiesława ,słuchajcie kobieto uważnie Strzeż się ludzi z rymem do irysy , bo klątwa punicka zawisła nad Wami i dławi Was zaciskając trzos u mieszka ze złotem ,pamiętaj ten który jęczy , nim powstanie upaść musi . Za 10 lat i 53 dni Ja Ja JaBłońska otrzymasz dar , o którym wielu śni , ale przyjaciele Twoi zawiodą a  ten człowiek z rymem do irysy wydelenda  Cię , będziesz musiała przełknąć szarę goryczy i ustąpić pola

Wszak jest jeszcze inna Jabłońska  , a mąż jej , jak mądry szpak to kandydat jest na tak ,  gada  pięknie ludzkim głosem , a jak mu nie braknie siły to rżnie nawet głosem piły

A Ty niema , ale już nie w świecie trosk. Za dwadzieścia stuleci Ja Ja JaBłońska  przemówisz . Odzyskasz głos !!!!  Za dwa tysiące lat usłyszymy Cię , nie wcześniej . Nie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka