Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
103
BLOG

Krawiec co jak nikt umie szyć

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jacek Krawiec
@JacekKrawiec5
·
16 cze
W odpowiedzi do
@jbrudzinski
Ja nie muszę się do nikogo ślinić bo wykształcony jestem w przeciwieństwie do pana. 


Jacek Krawiec
@JacekKrawiec5
W odpowiedzi do
@łpawłowski
Ja bym się pisiorze zakłamany na twoim miejscu poważnie zastanowił nad takimi odpowiedziami.Ale widocznie jesteś jeszcze głupszy niż przecietny pisowski g…zjad????????????

Okazuje się , że nie tylko wykształcony ale i zmęczony a moze nawet zamęczony .  Zamęczony robotą ?

Krawiec pyta Tuska
Dlaczego poszedłeś na kurs angielskiego ?
Bo chcę abyś ni uszył garnitur z angielskiej tkaniny

Po paru dniach Krawiec mówi do żony
Jestem wykończony i psychofizycznie !!!!!
Przecież dopiero co wstałeś z łózka
Ale przez całą noc śniło mi się , że szyłem garnitur Tuskowi
Chyba masz mu uszyć
Taaa tylko ,że on może zapłaci dopiero po wyborach ?


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości