Gubon Gubon
44
BLOG

30 gr. za dużo!

Gubon Gubon Polityka Obserwuj notkę 4
Wiem, rozpisuję się za dużo o podatkach. Wiem, jestem „elementem” przedsiębiorczym, który chce tylko zakombinować jak zapłacić mało albo wcale. Wiem, jestem nie etycznym lumpenliberałem. Wiem, powinienem zejść z mojej wypaczonej drogi i brać przykład z waszej urzędniczej i politycznej uczciwości.

 

Waszego szacunku dla mnie, dla tego krnąbrnego i pozbawionego instynktu społecznego obywatela, doświadczam codziennie na każdym kroku i taki byłem niewdzięczny bo nie widziałem Waszego poczucia sprawiedliwości i dbałości o nas obywateli. Wasze starania zrozumiałem dziś, kiedy zauważyłem kolejny dowód mojej ważności dla Was... na fakturze za paliwo. Wiedziałem wcześniej, że do ceny hurtowej litra benzyny doliczacie akcyzę w wys. 1.36,-zł (wiem, dla mojego dobra), ale nie zwróciłem nigdy uwagi na Waszą wyrafinowaną mądrość. Naliczacie jeszcze do tego VAT, czyli na każdym litrze Polak płaci 30 gr. podatku VAT od podatku akcyzowego. Czyli podniesieniu akcyzy wzrastają Wam wpływy również z VAT-u!. Qrcze! Oddam Wam chętnie moją firmę do zarządzania. Nie chcecie?! A... firma nie może stosować przymusu?... rozumiem...

Gubon
O mnie Gubon

Czasami trzeba tony wiedzy żeby zmienić gram przekonań

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka