smokopilka smokopilka
125
BLOG

Monitoring Rady Miasta Szczecina

smokopilka smokopilka Polityka Obserwuj notkę 1

Rok 2014 był dla mnie dość ciekawym. Głównie dlatego że pierwszy raz postanowiłem zamienić pozycję obserwatora/blogera życia publicznego zamieć na pozycję startującego w wyborach samorządowych. Niestety 303 głosy które uzyskałem w wyborach samorządowych to za mało aby stać się Radnym Miasta Szczecina. Cóż pierwsze koty za płoty.

Od wyborów samorządowych minęło trochę czasu. Od tego czasu dałem sobie blisko 1,5 miesiąca czasu na przemyślenie mojego uczestnictwa w życiu publicznym. Jednym z pomysłów który dziś uruchamiam jest przekształcenie mojej strony faceboookowej w stronę „Monitoring Rady Miasta Szczecina – okręg nr 3”. Dobrze jest kontrolować wybranych w drodze demokratycznych wyborach polityków i temu właśnie będzie poświęcona ta strona. Będą tu umieszczane informację o działaniach Rady Miasta, naszych wybrańcach i sytuacji w naszym ukochanym mieście.

Monitoring Rady Miasta Szczecina: https://www.facebook.com/Jacewicz161114

smokopilka
O mnie smokopilka

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka