Dominik Smyrgała Dominik Smyrgała
149
BLOG

Światełko w literackim tunelu: Warszawska Premiera Literacka

Dominik Smyrgała Dominik Smyrgała Kultura Obserwuj notkę 2

Z przyjemnością przeczytałem dziś o wręczeniu nagród Warszawskiej Premiery Literackiej. Głównie dlatego, że wśród nagrodzonych tytułem Książki Miesiąca jest "Źródło Mamerkusa" mojego przyjaciela Leszka Białego które zresztą na forum S24 recenzowałem. Zostało ono wybrane książką miesiąca czerwca. A zatem, może w zalewie badziewia pseudokultury i pseudokontrakultury prawdziwa jakość jednak potrafi się sama obronić?

Dawniej blog nosił tytuł "Realna analiza" i dotyczył głównie polityki międzynarodowej. Potem przejściowo pisałem o książkach, następnie znowu wróciłem do analiz politologicznych. Ponieważ jednak od pewnego czasu wykonuję je zawodowo, przez pewien czas poświęcony będzie tematom różnym. Osoby piszące pod pseudonimem i równocześnie atakujące dyskutantów oraz używające wulgaryzmów uznaje się niniejszym za pozbawione zdolności honorowej i banuje po pierwszym incydencie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura