lem lem
1189
BLOG

Naruszyłem zasady salonu, nie wiem jakie ?

lem lem Rozmaitości Obserwuj notkę 40

Zwracam się do Administracji salonu jak i do blogerów, którzy czytali moją notkę  pt. "Niech Żydzi oduczą nas uprzedzeń, czyli antysemityzmu". Które treści tego postu są nieprawdziwe ? że spowodowały ukrycie go. Chętnie podyskutuję. Jeżeli okaże się, że naruszyłem regulamin nie będę protestował i zgodzę się z decyzją. 

W moim pisaniu nie posługuje się cudzymi tekstami ani podpowiedziami kogokolwiek. Moje poglądy i wyrażone opinie ukształtowały się w naturalny sposób. To życie napisało te wszystkie notki, ktorymi dzielę się ze spolecznością blogerską salonu. Można nie podzielać moich opinii i podejść do nich w sposób krytyczny. Niemniej jednak ocenzurowanie ich jest policzkiem wymierzonym PRAWDZIE czasów, w jakich przyszło mi żyć.

 

lem
O mnie lem

amatorsko muzykuję, podróżuję, na dziełce kreuję raj moich pragnień....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości