Sosenka Sosenka
282
BLOG

Salonik Kameralny zaprasza do realu

Sosenka Sosenka Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Jutro są urodziny Salonu. My - Salonik Kameralny - tradycyjnie będziemy miały w knajpie Na Rozdrożu swój kąt, oflagowane jako Salonik Kameralny. Będzie Łyżeczka, Mida, Julll i ja, a może jeszcze któraś z naszych Bab Kameralnych. Jeśli ktoś z Was ma ochotę przyjśc i pogadać "w realu", serdecznie zapraszamy. Łyżeczka, jak sama pisze, gwarantuje cichą rozmowę, a ja pewnie - stosownie do klimatu moich wycieczek :) No, i gdy chodzi o moją osobę, będę na Rozdrożu do 21, a potem się zmywam.

Jeszcze wcześniej, o 12.05 zapraszamy do Cafe Kulturalnej, na spotkanie autorskie. Będzie można zobaczyć się w świetle dziennym i pogadać o Saloniku i książce, zaprzychodować - jak mawia Księżna - książkę z autografem i odczekać czas jakiś do imprezy głównej  :)

Zapraszamy!

W imieniu Klubu Bab Kameralnych

Kierowniczka

Sosenka
O mnie Sosenka

Tu można kupić moją książkę z blogu: "Gdy świat jest domem": http://sklep.emmanuel.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości