sosenkowski sosenkowski
564
BLOG

misje na długie zimowe wieczory

sosenkowski sosenkowski Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Australian Department of Defence takes on Afrika Korps
Battlefront.com announces that the Australian Department of Defence has commissioned an enhanced version of Combat Mission: Afrika Korps.

poniżej polsko-języczne tłumaczenie:

Australijskie siły zbrojne szkolone na Combat Mission 3?
Nie jest tajemnicą, iż z gier będących symulacjami walk korzysta armia USA. Teraz amerykańskim żołnierzom pozazdrościli ich australijscy koledzy a Australian Defence Simulation Office zażyczył sobie specjalnej wersji strategicznej gry wojennej, Combat Mission 3: Africa Corps.

„Najlepsza strategia, w jaką kiedykolwiek grałem”
Przyznam szczerze, że z serią Combat Mission zetknąłem się przypadkowo. Zapisałem się na pewne forum internetowe (bez zbędnej reklamy konkurencji:p) gdzie siedziała spora grupka fanów tej serii. Ze sceptycyzmem czytałem o „najlepszej strategii w jaką kiedykolwiek grali”. Oglądałem toto na obrazkach i jakoś nie mogłem zrozumieć zachwytu. Potem jakaś gazeta o grach dała pierwszą część Combat Mission jako cover cd…

po tej krótkiej demonstracji chciałbym zaprosić amatorów gier taktycznych do udziału w kampanii "Polskie Drogi" - od Tobruku do Bolonii.

ja wiem, że to portal raczej dla humanistów walczących słowem pisanym (tudzież stukanym ;), ale nie mogłem się oprzeć i sprawdzam. sprawdzam, czy znajdą się tu chętni do wirtualnych sparingów w długie zimowe wieczory :)

sosenkowski
O mnie sosenkowski

+ niepokorny mimo wielu banów od "niezależnych adminów". + oburzony na tysiące niewybrednych epitetów, które (wg tych samych "niezależnych modów") były, są i będą dopuszczalne wobec Polaków prezentujących myśl Narodową oraz Katolicką. + wytrwały w ignorowaniu wirtualnych kłód pod nogami, deszczu plwocin i kubłów łajna. + zdeterminowany po wielu latach upokorzeń na POgańskim POrtalu gry-online.pl do próby blogowania na Salonie24. + pełen nadziei, że ów "salon" wytrzyma zdecydowanie subiektywne komentarze naszej rzeczywistości oraz wirtualności ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości