Sportifo24 Sportifo24
1095
BLOG

"W REPREZENTACJI POLSKI BRAKUJE PRAWDZIWYCH POLAKÓW"

Sportifo24 Sportifo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Słynny bramkarz drużyny Orłów Górskiego, a obecnie poseł PiS, wypowiedział się w Radiu Zet bardzo ostro nt. kadry stworzonej przez Franciszka Smudę na Euro 2012. Jan Tomaszewski stwierdził, że w tej drużynie brak "prawdziwych Polaków" i dlatego nie może jej kibicować:

Nie będę kibicował reprezentacji Polski. To nie jest moja drużyna, nie utożsamiam się z nią. Jest mi z tego powodu bardzo smutno, bo pierwszy raz jestem w takiej sytuacji. Ale wstyd mi, że kiedykolwiek grałem w reprezentacji Polski, w koszulce z orłem, która dziś jest profanowana.

Wypowiedź Tomaszewskiego natychmiast wywołała reakcję blogerów sportifo24.pl. Oto fragmenty niektórych wpisów:

Być może legendarny bramkarz ma nieco racji (chociaż trudno bronić tezy o wielkiej sile piłkarzy z polskiej ligi), ale w sposób, w jaki to robi jest niedopuszczalny. To szaleństwo atakować grubymi słowy kadrę Polski na miesiąc przed najważniejszymi meczami od dekad. Tomaszewski mógłby zrobić przysługę nam, sobie oraz swojej partii i po prostu zamilknąć. (KIBOL – CZYTAJ CAŁOŚĆ)

Wściekłość ogarnia kibica piłki nożnej w tym kraju po tym co słyszy z ust Jana Tomaszewskiego. Wściekłość ogarnia chyba nie tylko kibiców piłki nożnej, ale także kibiców innych dyscyplin w których występują naturalizowani Polacy, którzy dają wiele szczęścia i radości Polakom. (BARTOSZ WICIŃSKI-STOPS – CZYTAJ CAŁOŚĆ)

Jeśli faktycznie Tomaszewski chce "prawdziwych Polaków" to niech założy w Polsce szkółkę piłkarską na światowym poziomie, lub przekona polskich trenerów do nowoczesnych metod szkolenia. Wtedy, być może, w Polsce też znajdziemy kilka talentów. Póki co po prostu nie mamy innego wyjścia. Jeśli Tomaszewski tego nie rozumie, to znaczy, że powinien popracować nad logicznym myśleniem. RYBITZKY – CZYTAJ CAŁOŚĆ)

Zapraszamy do komentowania na SPORTIFO24.PL.

Sportifo24
O mnie Sportifo24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości