wojtek1305 wojtek1305
111
BLOG

Unia - Sparta 51 - 39

wojtek1305 wojtek1305 Żużel Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Na smoku w niedzielę Unia Leszno wygrała ze Spartą Wrocław 51 - 39. Oczywiście byłem na tym meczu. Miło było znowu usłyszeć stare tłumiki bo na GP to wiadomo ... . Bardzo mi się podobało zachowanie kibiców Sparty.
Moje osobiste oceny postawy poszczególnych zawodników:
9. Jurica Pavlic - w meczu z Rzeszowem w Lesznie pojechał znakomicie. Ze Spartą miał wzloty i upadki. 3 potem 1 itd. Brakuje mu stabilizacji ale na pewno będzie z niego pożytek.
10. Troy Batchelor - Jechał dobrze miał 2 zera i 3,2*,2*. To dobry wynik.
11. Janusz Kołodziej - od meczu w Gorzowie Janek jest jakiś dziwny. Na GP to wiadmo, w Toruniu i Gorzowie dno. Teraz no lepiej ale to u siebie. Ale myślę że przebudzi sięna Goeteborg i Falubaz.
12. Damian Baliński - Darzę wielką sympatią tego zawodnika. Damian może nie pokazuje tego co rok temu ale i tak jest bardzo szybki i co ważna jeździ z głową.
13. Jarek Hampel - 3,3,3,3,2 to mówi samo za siebie.
Juniorzy - dno!

wojtek1305
O mnie wojtek1305

Interesuje się sportem. Będę pisał o żużlu, nba, nhl, snookerze. Mój twitter: http://twitter.com/#!/wojtekkedziora

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport