wojtek1305 wojtek1305
168
BLOG

Deszczowy Goeteborg

wojtek1305 wojtek1305 Żużel Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Wczoraj odbyła się druga eliminacja tegorocznych indywidualnych mistrzostw świata w jeździe na zuzlu. W Szwecji jak zwykle padał deszcz i zawody uznano za odbyte po 16 biegach. Najwięcej punktów miał wtedy Chris Holder. I to on zdobył wielką nagrodę Szwecji.

Ale moim zdaniem tu nie były najwazniejsze. Drugie grand prix i drugi fatalny upadek przez ( moim zdaniem  nowy tłumik). Tym razem doświadczył tego trzykrotny IMŚ Jason Crump. Australijczyk za szybko wjechał w drugi łuk, uślizgnął mu się motocykl i Jason uderzył w bandę. Jakby tego było mało to jeszcze przygniótł go motocykl. Juz nie będępisał co ten nowy tłumik powoduje bo no nie chce mi się! 

I ja się pytam! Co by było gdyby na GP był przyczepny tor? 


Bardzo dziwny jest w tym sezonie Janusz Kołodziej. W Gorzowie dno w Lesznie na GP dobrze ( tylko wiadomo) w Toruniu dno i wczoraj rewelacja. Zwłaszcza zachwyciły mnie jego starty. Tak jak Jarek Hampel przed rokiem. Bo niestety wczoraj Jarek na starcie zostawał odrazu z tyłu. 

Niech FIM się zastanowi gdzie przeprowadzać zawody. Bo ja słyszę takie argumenty: Tam gdzie są dobre tory i tam gdzie są kibice. Czyli wczoraj był dowód na to że w Goeteborgu GP być nie powinno!

Tyle z mojej strony!

Wyniki: 
1. Chris Holder (Australia) - 10 (2,3,3,2) 
2. Greg Hancock (USA) - 10 (3,2,2,3) 
3. Antonio Lindbaeck (Szwecja) - 9 (3,3,3,u) 
4. Janusz Kołodziej (Polska) - 9 (2,2,3,2) 
5. Emil Sajfutdinow (Rosja) - 8 (1,1,3,3) 
6. Thomas H. Jonasson (Szwecja) - 8 (1,3,2,2) 
7. Jason Crump (Australia) - 6 (3,3,w,-,-) 
8. Andreas Jonsson (Szwecja) - 6 (0,2,1,3) 
9. Tomasz Gollob (Polska) - 6 (1,0,2,3) 
10. Fredrik Lindgren (Szwecja) - 6 (3,1,1,1) 
11. Jarosław Hampel (Polska) - 5 (1,1,2,1) 
12. Nicki Pedersen (Dania) - 4 (2,0,d,2) 
13. Chris Harris (Wielka Brytania) - 4 (0,2,1,1) 
14. Kenneth Bjerre (Dania) - 2 (2,u,0,w) 
15. Rune Holta (Polska) - 1 (0,1,0,0) 
16. Artiom Łaguta (Rosja) - 1 (w,0,1,0) 
R1. Simon Gustafsson (Szwecja) - 1 (1) 
R2. Dennis Andersson (Szwecja) - 0 (0) 

wojtek1305
O mnie wojtek1305

Interesuje się sportem. Będę pisał o żużlu, nba, nhl, snookerze. Mój twitter: http://twitter.com/#!/wojtekkedziora

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport