wojtek1305 wojtek1305
159
BLOG

Już nie są niebezpieczne!

wojtek1305 wojtek1305 Żużel Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 W poniedziałek GKSŻ wprowadziła nowe tłumiki także do lig polskich. Oznacza to, ze zawodnicy będą jeździć już na tym czymś od następnej ligowej kolejki 22 maja. Opinie na temat tych nowych tłumików są negatywne. To każdy wie.

Ja uważam, że dobrze że to nastąpiło, choć nie jestem za nowymi tłumikami. Byłem na GP w Lesznie i to nie było zbyt przyjemne dla ucha. Zupełna cisza. Do tego zero walki na torze. Jednak uważam że zawodnicy za pół roku już zapomną o starym rodzaju tłumika.

To też korzyść dla naszych jeżdżących w GP. Mam tu na myśli Jarka i Janusza. Ani w Szwecjii ani w GP nie radzą sobie tak jak byśmy oczekiwali. To też im powinno pomóc.

Tylko co mają powiedzieć tacy, którzy nigdy nie jeździli lub jeździli mało na tym sprzęcie? Nie dość że stracą kasę ( nie tylko na tłumiki ale i na naprawianie silników ) to jeszcze będą musieli się nauczyć jeździć na nowym typie tłumika.

DLACZEGO GKSŻ WPROWADZA CHAOS DO LIGI?

Pozdrawiam!

wojtek1305
O mnie wojtek1305

Interesuje się sportem. Będę pisał o żużlu, nba, nhl, snookerze. Mój twitter: http://twitter.com/#!/wojtekkedziora

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport