Stanisław Heller Stanisław Heller
171
BLOG

Zapraszam na spotkania.

Stanisław Heller Stanisław Heller Kultura Obserwuj notkę 45
 

Do Salonowiczów.


Salon24 jednoznacznie potwierdza ogromne możliwości przekazu elektronicznego. Przede wszystkim otwiera on nie tylko nowe sposoby wyrażania poglądów, ale także ich niczym nieskrępowaną swobodę……………


Zgadzam się więc z opinią jednego z Salonowiczów, który podkreślił niezwykłość toczących się polemik przyrodoznawczych, dzięki którym dokonuje się nie tylko popularyzacja nauki, ale także ujawnieniu ulega jej pozauniwersyteckie oblicze. Ja osobiście sądzę, że dzieje się coś znacznie więcej……………


Pomyślałem więc sobie, czy nie byłoby dobrym uzupełnieniem, aby Salonowicze mogli się spotykać w celu nawiązania osobistych kontaktów. Mnie osobiście nieraz bardzo brakuje widoku nie tylko twarzy, ale żywych reakcji tych, z którymi wymieniam poglądy……………


Moja przygoda z nauką, to bardzo indywidualny przypadek. Zna go spora grupa osób na Salonie. W swoim dążeniu przyszło mi uczynić instytutem własny dom (!). I to miejsce chciałbym zaproponować jako miejsce twórczego wypoczynku, szczególnie dla tych, których pasjonuje kosmologia, astronomia, ale także uniwersalna świadomość……………


Zapraszam więc każdego, kto, dysponując kempingiem, chciałby połączyć wypoczynek z okazją do tych twórczych przemyśleń, które są niemożliwe poza wakacjami……………


Do dyspozycji pracownia naukowa oraz wszystko, co sprzyja skupieniu i kontemplacji. Moje zaproszenie, to propozycja, w której dysputy z gospodarzem nie muszą stanowić żadnego obowiązku. Znajdzie się także miejsce dla kilku osób, które nie dysponują domem na kołach.


Ponieważ całą rodziną postanowiliśmy na terenie naszej posesji zorganizować małą formę agroturystyki, niniejszym wpisem ujawniam, jakiego rodzaju goście sprawiliby mi szczególną radość. Stąd proponuję także adres internetowy, gdzie znajduje się nasza oferta wakacyjna: www.taniewczasy.pl(kliknij Sierczynek).


Stanisław Heller

Sądzę,że akurat w moim przypadku mam wszystkie cechy zodiakalnej Wagi.Jednak z małym wyjątkiem: nie znoszę stanów chwiejnych, ani w nauce, ani w przyjaźni. Mój blog uzupełniający:"Między Bogiem a prawdą".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura