PLK PLK
297
BLOG

Polskie Radio imbecyli internetowych

PLK PLK Kultura Obserwuj notkę 3

Może mi ktoś wytłumaczyć dla czego publiczne radio nie umie korzystać z internetu?
Chodzi mi konkretnie o transmisję programu "Jedynki" i "Trójki" przez internet. Od kilku dni przeszli znowu na inny egzotyczny!!! system i znowu są problemy z odbiorem (to nic nowego). Odbiór w Windows Media Player u mnie nie działa i konieczny jest Real Player, a na innym PCecie nie mogę odebrać w ogóle.
Dla czego te imbecyle nie nadają tak jak inne radia, szczególnie prywatne, tylko zawsze muszą stosować własne pseudo-innowacyjne rozwiązania, które w praktyce nie działają? Prywatne stacje często mają do wyboru kilka systemów (WMP, WinAmp) aby jak najwięcej użytkowników mogło ich słuchać a publiczne radio nadaje tylko jedną nietypową metodą mając słuchaczy gdzieś! A przecież transmisja internetowa to przyszłość radiofonii. W dodatku miliony polaków za granicą słucha polskiego radia tylko przez internet.
Dodam tylko że Polskiego radia "Wrocław" i "Kraków" nie da się wcale słuchać! Jak można nadawać pokazuje za to Radio "Katowice", "Opole" i "Dla Ciebie", bo na szczęście oddziały regionalne są niezależne i każdy ma inną stronę www. A najlepsze jest że wszystkie regionalne radia mają swoje strony www a taka ogólnokrajowa "Trójka" nie ma!
 

Nic nie mówię złego o programie, bo program publicznych, choć i tak nie idealny, jest 100 razy lepszy od prywaciaży, którzy nadają playlistę złożoną, moim zdaniem, z 30 utworów 24h/7dni i na wszystkich prywatnych identycznie, z przerwami na reklamy i sztuczne żarty. A ja jak chce posłuchać muzyki to włączam Polskąstację.pl w internecie i mam muzę bez gadania i reklam (prawie).

www.polskieradio.pl/sluchaj/default.aspx

 

PLK
O mnie PLK

  "Są trzy prawdy: Cała Prawda Też Prawda " Ks. Józef Tiszner

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura