STARY WROCEK STARY WROCEK
541
BLOG

Kurskiego spowiedź powszechna

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 30

 

Na początek o sobie

Stoję przed wami z pokorą, z której mnie nie znacie..

Stoję w pokorze przed ciężarem wyzwania

To dla mnie cud i spełnienie marzeń, że prawica się jednoczy
 
O Solidarnej Polsce
 
Nasze motywy były szlachetne, ale eksperyment się nie udał.

Czas wyciągnąć z tego wnioski i postawić na konsolidację.Czuję tę partię

Mógłbym przywieźć tu kilkudziesięciu działaczy Solidarnej Polski, ale to byłoby działanie z burzliwych czasów polskiej prawicy. Przyjechałem tu z małą delegacją...

Apel do Ziobro

Wzywam kierownictwo Solidarnej Polski do jak najszybszego konsolidowania prawicy

Nie wiadomo o kim

Jestem przekonany, że wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości.
 
Resume

Niech żyje polska prawica.

Zwyciężymy!

--------------------

Komentarz SW

Panie Kurski, niech pan popatrzy na Boniego. Tak kończą się kłamstwa i pomówienia - zostaje wstyd.

 

Źródło:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zjednoczeniowa-konwencja-prawicy-kurski-stoje-przed-wami-z-pokora-z-ktorej-mnie-nie/smz29

 

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka