Gaudi Gaudi
2228
BLOG

Tusk jest Niemcem

Gaudi Gaudi Rozmaitości Obserwuj notkę 26

Niemcy od czasu zjednoczenia prowadzą taką politykę wobec Polski, by osiągnąć bez wojny, to co zawsze chcieli osiągnąć wojennie

Tusk objął władzę i stawia ostatnie pieczęcie. Nie ma takiej sprawy, która była szkodliwa dla Polski, w której Tusk by nie uczestniczył. Nie ma też żadnej pozytywnej inicjatywy dla Polski, którą Tusk wsparłby w całym swoim życiu publicznym.
Tak, jest groźny, jest nieobliczalny, gotów na wszystko, ale nie jest paranoikiem, jest starannie prowadzonym narzędziem.

Nie są to moje słowa. Wyciąłem i wkleiłem. Kontekst nie ma istotnego znaczenia.

Nie jestem pewien czy teza, że Tusk jest Niemcem da się utrzymać. Trudno też wykazać, że jego głównym celem jest szkodzenie Polsce; może tak mu po prostu wychodzi, niechcący.
No i czyim jest narzędziem? Skoro jest Niemcem to pewnie Niemców.
A może on tak sam z siebie...

Czy takimi tekstami można cokolwiek osiągnąć, poza zwątpieniem w rozsądek autora?

Gaudi
O mnie Gaudi

Jestem absolutnie, perfekcyjnie, idealnie, stuprocentowo obiektywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości