Gaudi Gaudi
1023
BLOG

Świat Byłby Piękniejszy Bez Monet, Zegarków, Rajderów, Starych i

Gaudi Gaudi Rozmaitości Obserwuj notkę 29

Zwróciłem się do administracji portalu salon24 z pomysłem zastosowania filtra, działającego na podobnej zasadzie jak funkcjonujący już filtr, ale żeby był kontrolowany przez blogerów na swój własny użytek.
Dzięki niemu można by całkowicie usunąć sprzed własnych oczu autorów, których i tak omijamy (ze wstrętem), ale jednak zaśmiecają nam fajny ekran i przypominają, że istnieje g... na tym świecie.

Takie mam marzenie.

Odpowiedziano mi, że pomysł jest ciekawy i warty zastosowania, ale wymaga funduszy, których salonowi24 brakuje.

Zwracam się więc z prośbą do informatyków, żeby któryś przysiadł na godzinkę czy dwie i fundnął salonowi taką funkcję.

Gaudi
O mnie Gaudi

Jestem absolutnie, perfekcyjnie, idealnie, stuprocentowo obiektywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości