Andrzejek2010 Andrzejek2010
576
BLOG

Brzoza to mało powiedziane. To jest LIPA

Andrzejek2010 Andrzejek2010 Polityka Obserwuj notkę 12

Uzupełnienie stenogramów, to jest totalna lipa.

Ich twórcy postanowili zrobić sobie totalne jaja ze zdrowego rozsądku.

Nie dość, że poprzednie nieścisłości w tłumaczeniu nie zostały skorygowane, to jeszcze dołozono stek kłamstw.

Gdy usłyszałem rano o pojawieniu się 30% nowych odczytów, pomyślałem że miałem rację, gdyż spodziewałem się potwierdzenia mojch odczytanych treści. Gdy znalazłem w internecie te "rewelacje" to nogi się pode mną ugięły.

Oceniam, że te bonmoty powstały bez nagrania audio, tylko w odpowiednim gronie scenarzystów od absurdów.

W nagraniu MARS-BM załoga prowadzi obszerną dyskusję o obecności Błasika do której ostatecznie nie doszło, na skutek stanowczego sprzeciwu Protasiuka. To jeden z ważnych elementów zawarości nagrania rejestratora. Jak na ironię, nie dość, że w dalszym ciągu rozmowa ta jest przemilczana, to jeszcze została stworzona INSCENIZACJA, która ma prowadzić do wniosku, że Błasik był w kokpicie i że w kokpicie spozywano alkohol.

Zastanawia mnie, kiedy ukażą się kolejne wersje oposujące orgie w kokpicie? Może tańce a może palenie ogniska i robienie grila?

Twórcy tych uzupełnień w odczytach powinni resztę swojego zycia spędzić w więzieniu. To niedopuszczalne, aby preparować taki stek kłamstw na potrzeby walki politycznej w kampanii przedwyborczej.

pogodny i wrażliwy, a czasem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka