Świt Świt
743
BLOG

Natowski agent 044?

Świt Świt Polityka Obserwuj notkę 3

Mało rzeczy mnie dziwi, ale to

 

"Pisząc poprzedni post wspomniałem o 4 osobach, które przyczyniły się do „zwrotu” w „historii smoleńskiej”: agent 001 „Sławomir Wiśniewski”, agent 002 „Marcin Wierzchowski” i Kasia Doraczyńska. Nie wspomniałem jednak o „agencie z przypadku”, a więc agencie wciągniętym w „wir” owej historii nie na własne życzenie. Żartobliwie w myślach przyznałem sobie daleki w szeregu nr 044 :) No ale to taki żart na koniec. Trudno bowiem uznawać, że piżamowiec (z tanim laptopem na stole) jest w stanie, siedząc u siebie „w chałupie”, pełnić rolę jakiegoś agenta polskiego czy NATO-wskiego kontrwywiadu, grzebiąc tylko w książkach, zdjęciach, „końcóweczkach”, filmach, zeznaniach świadków etc. Skąd 044? Tyle akurat mam lat, jakby ktoś chciał wiedzieć."
 
z blogu FYM-a ( http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/ ) jest zadziwiające.
 
Rzeczywiscie trudno uwierzyć, że FYM może pełnić rolę "agenta z przypadku" ...
 
Likwidatora WSI nazwał on: "tow. Maciora-Maciorewicz", a o Tusku wypowiadał się ciepło.
 
Jeszcze tylko jeden krok i dojdzie do tezy Palikota, że to Jarosław jest winny śmierci Lecha.
 
Nie wierzycie? Poczekajcie jeszcze trochę.
 
 
 
 
 
 
Świt
O mnie Świt

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka