wykrztałcony wykrztałcony
253
BLOG

Spis Mojej Treści

wykrztałcony wykrztałcony Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Bendonc młodym wykształciuchem odwiedził mię Kolo i od dźwi gada do mnie, żebym sie szykował do akcji, bo Salon pada, powiada.

- Donaldzie Wszechmogoncy nie morze być! - kszykłem w rospaczy ale siem okazao że nie ten Salon miałem na myśli, tylko ten blogierski, w którem pisałem, dopuki nie zapomniałem logiki i chasła.

- No to kacza dupa i Pamelo żegnaj - muwie do Kola - bo zapomniałem logiki i chasła...!

- Siem nie pszejmuj - muwi Kolo do mnie - bo z Wojtkiem z 305 mieszka taki jeden co siem zna i on ci, sieroto, pomorze. Zbieraj dupe.

No to gut, zebrałem dupe i poszliśmy do 305. I faktycznie - za tszy browce i to nawet nie Warke Strąk, ale zwykłe łomrzyńskie - gościu mi roskodował Salon24! I znowu jestem z Wami, mordy wy moje kochane! :)

Okazało sie w miendzyczasie, że muj były kolo, ten co ma tu ksywe Firman, wzioł i schlastał se bloga a w dodatku podpadł Panu Jankowi i kibluje dzieś w anclu. No i kaczor z nim tańcował, pisiorem jednym! Gorzej że mi blogaska wycioł z Salonu kochanego ale ten gościu co z Wojtkiem z 305 razem mieszka - wzioł i znalas moje notatki! Znowusz za tszy łomrzyńskie ale co tam! Niech mnie tam kosztuje skoro pomuc tszeba.

No i dlatego zamniast nowej notki na warzne tematy polityczne musiał mi kolo zrobić "Spis Mojej Treści" dla potąmności żeby był i dla Nowych w Salonie. Oto On:

 

Ze sztambucha wykształciucha:

Odcinek 1
Odcinek 2
Odcinek 3
Odcinek 4
Odcinek 5
Odcinek 6
Odcinek 7
Odcinek 8
Odcinek 9
Odcinek 10
Odcinek 11
 

No to nara!

 

 

[798]

Jestem super i wogle. Młody wykrztałcony ze Stolicy. POpieram PO jak wrzyscy wykrztauceni. Jestem pszecifko nie toleranci, mocherom i Rydzowi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości