SZUAN-1 SZUAN-1
318
BLOG

Panie Szczygieł, przeprowadzka jest…

SZUAN-1 SZUAN-1 Polityka Obserwuj notkę 0

Panie Szczygieł, przeprowadzka jest…

Kto nie widział serialu „Przeprowadzki” (polecam !) może nie skojarzyć, zatem tłumaczę – firma „Szczygieł” jako znana i solidna przeprowadzała różne dziwne persony. Tym razem ma do wykonania ekstra zadanie – przeprowadzić na nowe miejsce  obecnego Pą Prezydą na nowe miejsce, bo Andrzej Duda właśnie go „wyprowadził” nokautując w ostatniej debacie.

Może wróci na stare śmieci , do kamienicy zamieszkałej przez „ludzi z układu”, może spocznie w hamaku w Budzie Ruskiej, może znajdzie przytułek w noclegowni na Pradze… coś musi wybrać, ale mi/nam nic do dlatego. Ważne, że powinien zacząć się pakować.

Oczywiście wszystko to skutek dzisiejszej debaty. Jakże pasowała do tekstu  „to nie gołąb , to gong”, lub  „ Aaaa Riposta !” czarno-żałobna kreacja red. Pochanke i jej cierpiętnicza mina- bezcenne !

Mam nadzieje, że w poniedziałek obudzę się w nowej Polsce. Bez stetryczałego dziadka pingwina wysiadującego platformiarskie jaja, za to z pełnym energii „dudkiem” wnoszącym po tylu latach świeży trel w codziennej rzeczywistości.

I będzie to początek końca największej ściemy XXI wieku – ludzi, którym się władza, przywileje, autorytetyzm , po prostu należał – jak koniu owies ! Tym razem czas na to , by ten oderwany od żłobu „koń” zabrał się do roboty na własny rachunek.   

Tyle nadzieji, w niedziele się przekonamy, ale jak dla mnie – koniec z hasłem „stare ale dobre”, czas na „nowe i lepsze”.

To napisałem ja, nie młody gniewny, ale stary wkurwio..y

p.s.

BK znalazł w pałacu pudełko z 3 jajkami i 200 tys. złotych. Pyta zony co to jest, a ona na to :

- Jak palniesz gafe, to wkładam tam jajko..

(no, to chyba nie jest źle – na 5 lat prezydentury 3 jajka…)

- a jak uzbieram tuzin o sprzedaję za 10 zł sprzątaczce i wkładam gotówkę do pudełka …

 

Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości , kto zasługuje na przeprowadzkę do Pałacu , a kto na przeprowadzkę z Pałacu na śmietnik historii ?

No bo jakim cudem, można nie zdać tak ważnego egzaminu, jak się zna pytania ,a w ręku trzyma ściągawki ?!

SZUAN-1
O mnie SZUAN-1

Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka