Tabul Tabul
398
BLOG

Kto sieje wiatr ten zbiera burzę

Tabul Tabul Polityka Obserwuj notkę 16

 Mieliśmy dziś do czynienia z odpowiedzią społeczną na ciągłe prowokacje i dzielące Polaków wypowiedzi i działania Jarosława Kaczyńskiego. Pisałem ostatnio w komentarzach o tym jak z punktu widzenia społeczeństwa winno wyglądać postępowanie względem wyznawców Jarosława Kaczyńskiego. Pisałem o konieczności poddania ostracyzmowi tych ludzi i dyskryminowania ich na wszelkich możliwych płaszczyznach. Nie byłem jednak orędownikiem ich zaszczuwania, choć zdawałem sobie sprawę, że nie wszyscy racjonalni Polacy będą tak cierpliwi jak ja. Dzisiejszy wypadek jest pokłosiem antypolskiej i nienawistnej polityki Jarosława Kaczyńskiego, który wzbudza dziś wśród Polaków powszechną niechęć - nieraz manifestowaną jedynie werbalnie, innym razem ostrzejszymi środkami wyrazu, z czym mieliśmy do czynienia dzisiaj. Powinniście się zastanowić czy rozsądna jest zabawa zapałkami nad plamą benzyny, która może stać się zarzewiem wojny domowej. 

Tabul
O mnie Tabul

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka