frank_drebin frank_drebin
199
BLOG

Na marginesie zamieszania z nowym/byłym komendantem głównym policji.

frank_drebin frank_drebin Polityka Obserwuj notkę 3

Coś mi się tam przewinęło w necie, wcześniej niż na S24, że miał być, ale go już nie ma.

https://www.salon24.pl/newsroom/1348473,dlaczego-nie-znamy-nowego-szefa-policji-po-bala-sie-skandalu

No i teraz mam pytanie. Jak u nas odbywa się szukanie tzw. kadr? Czy kandydaci/tki na poważne stanowiska państwowe w ogóle są sprawdzani?  Bo chyba nie.

I zaznaczę to jest zarzut do wszelakich sił politycznych rządzących w Polsce po 1989 r.

Każda partia, czy koalicja będąca u tzw. waaaadzy prędzej, czy później miała na wysokim stanowisku jakiegoś klienta/tkę w randze ministra, czy lekko niżej z szemraną przeszłością za uszami.

Dla przykładu podam, że z racji pracy mam dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli poufne. Ostatnio musiałem je odnowić. Trwało to trzy bite miesiące. Mnie tyle sprawdzano. Jakiegoś żuczka nieznaczącego nazwę to.

A tu na ministrów, komendantów idą ludzie bez sprawdzenia, prześwietlenia?

Słabo to wygląda.




Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka