frank_drebin frank_drebin
534
BLOG

Jestem problemem Donaldu i Czyża - co mam zrobić?

frank_drebin frank_drebin Donald Tusk Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Już spiżowe słowa Czyża, który lubi ....... ... i coś tam może wybrzmiały. Gdy na kolanach prowadził wywiad z Donaldu.

Co mam teraz zrobić? Bo jestem problemem. Jednym z tych z z siedmiu milionów. 
Do jakiegoś obozu reedukacyjnego mam się udać?  Może już są? Mądrzejszych oczywiście i zawsze mających rację nicków nie będę o to pytał. Oni czerpią jedynie słuszną wiedzę z ......
Może samokrytyka coś da? No, ale samokrytykę musi przyjąć Komitet Partyjny 13 Grudnia i ich zwolenników.

Może się wybatożę sam i zacznę oglądać nawet WSI24?

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka