goralzgiewontu goralzgiewontu
229
BLOG

Życia rys

goralzgiewontu goralzgiewontu Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Aktywa:

 Mam 44.

40 i 4 mej pani rycerze - jak śpiewał, krzyczał, wydawał jęki niejaki Kaliber 44.

Mam dwoje dzieci, syn 5 lat urwis ale empatyczny i córkę 8 lat, oko w głowie taty, chodząca chuda wrażliwość.

Żyje od 10 lat z matką moich dzieci, wytrzymała ze mną dekadę.

Mam jakiś procent pięknego 110 letniego domu w Sudetach, co tymi rękami z ruiny do stanu żem doprowadził (resztę, tę większą ma bank i od 7 lat, mimo regularnego płacenia ten stan raczej się nie zmienia). Dom ma 600m2, jest w nim pensjonat, a prowadzi go ziom, co to po blacie, robi w nim szkolenia z dotacji.

Mam lexusa, lexus ma 17 lat i gaz lpg, ale jak do niego wsiadam czuje sie jak kapitan dobrego angielskiego jachtu.

Mam wykształcenie, k........ humanistyczne.

Mam firmę, wspieramy finansowo inne polskie firmy, z pieniędzy co inwestują jeszcze inne polskie firmy, to się zwie z angielska "social lending".... ale "z pustego to i Salomon".

Mam kolegów kilku, pije z nimi piwo, łapię ryby, dużo gadam, mecze oglądam, staram się słuchać co do mnie mówią.

Mam kolekcję kilkuset płyt.

Mam 5 wędek w bagażniku, w razie nagłej potrzeby.

 

Pasywa:

Mam stracha - "Boje się, boje się i po dziurach kryje się, wmawiam sobie, że coś mogę ale więcej nic nie mogę, nie mogę" ( L. Janerka 82)

Mam brak poczucia bezpieczeństwa, brak wizji przyszłości mojej rodziny, brak pomysłu jak być człowiekiem bogatym w pieniądze.

Mam coraz wiecęj problemów ze zdrowiem.

Chyba już nie jestem młody, dynamiczny i z wielkiego miasta.

 

Bilans, k....., bilans

+ i -

pozdrawiam,

Dzięki wszystkim za komentarze pod ostatnią notką :)

GZG

 

 

 

 

wątpiący

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości