Zbyszekste Zbyszekste
127
BLOG

Solidarna Polska kojarzy mi się z …

Zbyszekste Zbyszekste Polityka Obserwuj notkę 0

Wczoraj Rzeczpospolita a za nią wszystkie media opublikowały sondaż jakoby Solidarna Polska z niczym się nie kojarzyła. Zdziwiło mnie to, ponieważ mi partia Zbigniewa Ziobro kojarzy się ze sprawiedliwością, zdecydowanym sprzeciwem wobec korupcji i kolesiostwa te dwie rzeczy są w mojej świadomości dzięki Panu Ziobrze. Sama Solidarna Polska kojarzy mi się z alternatywą, młodością i pracowitością. To nie jest partia ludzi, którzy nic nie robią starają się upchnąć rodzinę na intratne stanowiska w administracji publicznej a potem twierdzić, że wszystko jest ok. To są ludzie, którzy zgłaszają wiele inicjatyw między innymi nie godzą się na ucięcie lekcji historii, bronią przedsiębiorców są prorodzinni i nie godzą się na państwo, w którym rządzom zakulisowe układy. Stanowią realną alternatywę dla rządów PO-PSL, ale też dla PIS. A sam Zbigniew Ziobro dla Bronisława Komorowskiego. Dlatego uważam ten sondaż za absurdalny i sądzę, że jest elementem gry politycznej, bo jak czytam, że zleciła go Solidarna Polska i jakiś podłamany poseł, działacz przekazał to gazecie … No absurd taki, że szkoda pisać

Pozdrawiam

 

Zbyszekste
O mnie Zbyszekste

Jestem osobą której serce znajduje się po prawej stronie.Na pewno patriotą w skali kraju ale też regionu czyli Zachodniopomorskiego i Szczecina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka