z.j. z.j.
32
BLOG

Strach przed IV RP

z.j. z.j. Polityka Obserwuj notkę 5

Kto się boi IV RP?

 

 

Aresztowania, CBA o szóstej rano... Kto z mojego pokolenia i starszych nie ma zlych skojarzeń?

Mnie skonfundowały te zdarzenia... Jak zazwyczaj, rozmawiam w takim stanie ducha z rodziną. Zadzwoniłem do brata (nie, nie - nie bliźniak, starszy).

Brat na to "a Ty co, łapówki brałeś, wpadłeś w układ?" No, nieeee... "No, to czego się boisz?" Ale wiesz... "Co wiesz? Popatrz, kto to nagłasnia i jak pokazuje. A prawo to prawo i nie ma nietykalnych."

Popatrzyłem - strach wyzierał z TVN.

Aktualne złagodzenie obyczajów jednak nie wystarczy, by się nie przyglądać bliżej. Zażenowana mina po śmierci Lecha Kaczyńskiego, wykpiwanego i wyśmiewanego w tej stacji nie wystarczy. A na media mamy wpływ ogromny, władzę dosłownie na pilota. Wystarczy klik! i już nie ma mediów.

Polecam lekturę - www.policyjnyserwisinformacyjny.fora.pl/ciekawostki,7/towarzyszu-walter-prowadz,4952.html kogo nalezy się obawiać bo IV RP to tylko ułuda, że - będąc uczciwym człowiekiem należy się bać.

Niech się boją skorumpowani. A co do artykułu - czy nic Wam to nie przypomina w tym, jak wygląda teraz strategia wyborcza Platformy Obywatelskiej? Obudzeni walterowcy...

Jeszcze raz się pytam: kto się boi IV RP?

...ten się boi słusznie. Czy jesteś tym, kto bierze udział w krytej przez urzędy przestępczości zorganizowanej? Czy jesteś tym, kto wchodzi w skorumpowany układ? Czy bierzesz łapówki?

 

 

Jeśli nie... to śpij spokojnie. Dobranoc. Na wszelki wypadek nie włączaj TVN.

z.j.
O mnie z.j.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka