testigo testigo
169
BLOG

Votum. Teraz posłowie Platformy mają orzec w swojej sprawie.

testigo testigo Polityka Obserwuj notkę 0

Fajne.

Posłowie PO mają teraz okazję orzec, czy ich koledzy to przysłowiowe "k...y i złodzieje".

Kraj ekscytuje się w tej chwili czy Tusk ma poparcie w Platformie i PSL - ? A któóóóóóry z nich porzuci koryto ?! Sam lubię wino z Pomerol, więc mógłbym ich zrozumieć.

Różnica polega na tym, że ja - piłem je tylko trzy razy w życiu. Za to za moje własne pieniądze.

Ale czego ja się czepiam? Przecież po uzyskaniu tego "votum" oni też będą pili je za moje własne pieniądze.

Tylko że teraz pewnie już nik tego nie nagra...

- - -

Gdybym nie cenił tak bardzo Grzegorza Turnaua i jego twórczości - proponowałbym poniższy utwór na hymn Platformy. Choć z drugiej strony nie ma się co martwić - raczej takie zszarganie poezji nie grozi. Bohaterowie Platformy dowiedli, że jest to raczej partia dowodzona przez chamów, niż przez poetów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

testigo
O mnie testigo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka