thaer thaer
107
BLOG

Podziękowania za to kim jesteśmy - prawdziwi.

thaer thaer Polityka Obserwuj notkę 4

 

Szanowni Państwo!

 

Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować bloggerom, którzy wymienieni zostali w ostatnim specjalnym dodatku „Gazety Polskiej”. Zbudowaliście alternatywną narrację dla mejnstrimowych dziennikarzy, oraz dla dziennikarzy usilnie chcących uchodzić za niezależnych, jednak w dalszym ciągu pozostających pod wpływem własnej niemocy oraz innych poważnych ograniczeń intelektualnych. Bardzo dziękuję mister ŁŁ, dziękuję za „Uwolnienie Mojego Umysłu”, dziękuję „for die oldie mate” któremu się należą  podziękowania za wie o chodzi ,bo jest starym „I am di Aussie Man”, dziękuję Rekontrze, który zawsze wie jak uderzyć tak, abym czasami nie wiedział, czy to mnie, czy to ubeków biją [śmiech]. Dziękuję wszystkim tym których czytam, a których zapominam wymienić, bo tak wielu jest was, których cenię, a tak mały mój umysł zapomina wymienić,  ale chciałbym podziękować  bardzo Sgosi, która ukrycie, powoli oraz po cichu pisze swoje notki, notki niewinne, ale prawdziwe, nie nazaczone rytmem oraz cyrkiem Palikota, oraz 70-stej poprawki i bobrzych band. Moje podziękowania są jednocześnie zachętą do tego, abyśmy wspólnie  trwali w tym co najważniejsze, a więc w naszych przekonaniach o prawdzie oraz wierze w wartości inne niż od wielu lat wielu stara się nam to wmówić. Obyśmy kiedyś obudzili się nad grubą kreską, a nie pod.

 

Pozdrawiam - thaer.

thaer
O mnie thaer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka