mat. własny TheQuathe
mat. własny TheQuathe
THEQUATHE THEQUATHE
100
BLOG

Bez Ceregieli - następny stenogram

THEQUATHE THEQUATHE Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Następny fragment nagrania

Ponownie za zgodą naszej rozmówczyni, zamieszczamy fragment stenogramu odważnie opublikowanego w książce"domowy ninja, czyli wywiad rzeka z ofiarą domowego ninja, zwykłego kata, który chciał być panem".

 

Oto on, składa się z trzech części:

1. Dialog naszej reportażystki z ofiarą przemocy;

2. fragment stenogramu z książki;

3. Kolejny fragment dialogu.

 


 

Domowy ninja 

 


 

(..)

Może warto było w ogóle nie pokazywać dzieci, przecież nie włamałby się chyba do twojego mieszkania, gdzie mieszka 
twoja mama.

– Nie o to chodziło. Skoro nie miał odebranych ani ograniczonych praw rodzicielskich, to mógł nawet odebrać dzieci z przedszkola i je po prostu gdzieś wywieźć.

A czy mogę opublikować ten fragment /wskazuję – przypis TheQuathe/?

– Tak.

(czcionka podkreślona – ninja / cytat dosłowny)

cytat

Nie, nie idę tam, ale będę miała.

Jak?

No toż mów normalnie

Telefonicznie, mailowo, wszystko jedno, to nieważne, będę miała

Jutro będę miała

(krzyczy)

Ale czemu ty się WKU**IASZ, przecież nie można z tobą DE*ILU rozmawiać

 Uwierzysz mi, mówię tak, będę miała (niewyraźne)

(Krzyczy)

Posłuchaj mnie, albo rozmawiamy normalnie bez tego twojego darcia mordy, bo ja też potrafię krzyczeć albo KU*WA każdy sobie rzepkę skrobie

 (Coś mówię, niewyraźne)

 (Krzyczy)

Będę brał chłopaków i nawet nie będziesz wiedziała gdzie jestem z nimi KU*WA, co robię i u kogo

 Nie będzie tak /imię ninji/

                 (krzyczy)

               Co?

               KU*WA zabronisz mi?

 (podniesionym głosem)

Ja jestem tutaj po to, żeby z tobą cos ustalić KU*WA DO HU*A

 Dobra jutro będę miała namiary na psychologa dziecięcego

                 (krzyczy)

                A ja już mam dzis

                (krzyczy)

                Nie rozumiesz tego?                                                   

To daj mi to i pójdę sobie wreszcie

                (krzyczy)

               KU*WA DE*ILU

                (podniesionym głosem)

               Posłuchaj co do ciebie mówię

 daj mi namiary na tego psychologa i sobie pójdę

(podniesionym głosem)

Nie dam ci bo sam mam kartkę KU*WA jedną

 No to przepisz, masz tu kartkę, masz długopis pewnie schowany 
i przepisz mi to wszystko na kartkę i pójdę sobie wreszcie

(podniesionym głosem)

Już KU*WA pokażę ci jest wszystko co potrzebujesz

 Nie drzyj się na mnie i nie wyzywaj mnie /imię ninji/                                   

A ty też się, a ty możesz się KU*WA na mnie drzeć tak?   

I wszystko jest ok. wtedy

 Bo pytasz mnie, jak, nie ważne, jak, po prostu będę miała

będziesz miała KU*WA                                             

Będę miała

słuchaj, ty już mi KU*WA odkad się wyprowadziłaś KU*WA mówisz, że będziesz do psychologa z chłopakami chodzić i nie chodzisz

cytat

Skomentuj to proszę.

– Nasz synek stał się bardzo agresywny. Gdy się wyprowadzałam był jeszcze mały, musiał się naoglądać. Później wielokrotnie widział, jak ninja na mnie krzyczy, jak popycha. Przecież nawet w 2 lata po wyprowadzce uderzył mnie w brzuch pod oknami mojej mamy, no człowiek całkowicie nieobliczalny. Dzieci to obserwowały, zaczęły się zmieniać, a syn nawet wobec mnie potrafił być zbyt, że tak powiem, drapieżny.

– Córka, jak nigdy za to, stała się małomówna.

(..)

 


ik for dw / pr. zesp.

THEQUATHE
O mnie THEQUATHE

Jako jedyni odważyliśmy się opublikować " "Domowego ninja" - wywiad rzekę z ofiarą domowego ninja, zwykłego kata, który chciał być panem. To książka dla ludzi nieobojętnych. Smutna, ale mimo wszystko dająca nadzieję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo