Toni23 Toni23
622
BLOG

DośćChamstwaNiesiołowskiego!StanowczeNieDla takichPolityków!

Toni23 Toni23 Polityka Obserwuj notkę 8

To co wygadywał w dzisiejsze "Kropce Nad I" Niesiołowski woła o pomstę do nieba. Oglądałem tylko fragment tego ww. programu. Słowa tego Pana, że hasła głoszone na marszu w obronie Tv Trwam są" hasłami hitlerowskimi" są poprostu nie na miejscu. Brakuje słów by cookolowiek napisać. Ten Pan powinien jak najszybcie zejśc ze sceny politycznej. Ile w tym człowieku jest chamstwa, zacietrzewienia i obłudy.  Słownictwo tego człowieka nie zasługuje nawet na krytykę.

Dla mnie ten Pan, to nie jest żadan polityk. Potrafi tylko obrażać. kpić, śmiać się z pogardą i lekceważyć. Wstyd, że taki poseł zasiada w polskim parlamencie.

Ja głęboko apeluje do Salonowiczów o głęboki sprzeciw wobec takiej formie prowadzenia polityki.

Dość ubliżania, chamskiego zachowania Niesiołowskiego!

Ja Toni23 bloger Salonu 24 od 2007 roku, stanowczo protestuje!

Toni23
O mnie Toni23

ceniący uczciwość,rzetelność,ideowiec. poglądy centrowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka