polo w środku miasta_-why not ?
polo w środku miasta_-why not ?
Grazyna B-S Grazyna B-S
84
BLOG

Miejski relaks weekendowy Czyli rzeczo tym, co ze sobą zrobić, kiedy nic robić s

Grazyna B-S Grazyna B-S Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 

A komu by się chciało, kiedy zapowiada się pogoda iście tropikalna? Niewielu z nas dobrze znosi takie upały, bo w naszych okolicach to raczej anomalie… Oferta dla tych, którym przyszło zostać w mieście jest jednak tak bogata,  że wystarczy chcieć. Na Polach Mokotowskich wyśledziłam pole golfowe, z możliwością wypożyczenia i nauki – fajne miejsce, gdzie można wybrać się we dwoje, napić się też piwa, czy co kto lubi,  nie tylko na miejscy wespół z kijem golfowym, ale też na całym terenie, gdzie rozsiane jest wiele miejsc, serwujących małe co- nieco.

Jednym z ciekawszych odkryć była gra w rowerowe polo, na które natknęłam się w drodze do dziennikarskiej mekki – czyli na Foksal, gdzie widok ten niespodziewany postawił mnie na jakiś czas w miejscu. Panowie mieli pomysł niecodzienny, a przyglądałam się nie tylko ja, bo takich zaskoczonych było więcej…

O naszej Wiśle grzech było by nie wspomnieć, bo zrobiło się tam miejsce kultowe, oblegane  tak przez młodych, jak i starszych – pamiętających, kiedy plażowanie było tam na porządku dziennym – kto pamięta tamte czasy? Wróciły, podobnie jak stary tramwaj, puszczony tak dla hecy  i uciechy nie tylko turystów.

 A już specjalną radość sprawiło mi spotkanie z pawiem! Nie, nie takim jakiego wszyscy znamy z parku łazienkowskiego. To po prostu zakrawało na fatamorganę, ale było, poruszało się majestatycznie… Gdzie? – tą zagadkę pozostawiam Państwu. Miłego weekendy i do zobaczenia na szlaku.

Zobacz galerię zdjęć:

Zadowoleni? a jakże, bo w golfa przyszła zagrać firma, jako event przy dobrym piwie i smacznych przekąskach,
Zadowoleni? a jakże, bo w golfa przyszła zagrać firma, jako event przy dobrym piwie i smacznych przekąskach, Majestatyczne stworzenie, reality, nie żadna fatamorgana, bynajmniej
Grazyna B-S
O mnie Grazyna B-S

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo