trener trener
495
BLOG

Wszystko Ci dam tylko padnij i złóż mi pokłon...!

trener trener Polityka Obserwuj notkę 2

"Kilkanaście minut później przyszła delegacja polskiego rządu z panem ministrem Grasiem, oświadczając, że premier Tusk zaprasza Jarosława Kaczyńskiego do namiotu, gdzie złoży mu kondolencje. Na co Jarosław Kaczyński się nie zgodził. Po krótkim czasie przybyła delegacja od Putina, że premier Rosji zaprasza Jarosława Kaczyńskiego do namiotu, by złożyć mu kondolencje. Odpowiedź była również odmowna, w formie: „rodzina uprasza o nieskładanie kondolencji” – relacjonuje Karol Karski"

Z wysokiej góry , na której to czterdzieści dni
Widać było całe królestwo tej ziemi
Najpiękniejszy zły pokazywał je rękoma
Mówiąc: to moja własność, moja i tylko moja

   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij

I dam ci ogromne królestwo babilońskie
Wszystkie prowincje Rzymu, łącznie z Jerozolimą
Dam ci Europę Napoleona
Wszystkie posiadłości dyktatorów w koronach

   A to wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   A to wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   A to wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij

Bo wszystkie terytoria należą do pięknego złego
Należą do szatana, pana świata tego
Tak, wszystkie państwa należą tylko do niego
Należą do trzech szóstek, pana świata tego

   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij i złóż mi pokłon
   Wszystko ci dam, tylko padnij

trener
O mnie trener

Assessment Center, Assessment centre, development centre, Development Center, Ocena 360, Zarządzanie kompetencjami, ocena kompetencji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka