trzykroki trzykroki
225
BLOG

Generał dobrze zna Rosjan - może doradzać

trzykroki trzykroki Polityka Obserwuj notkę 1

powyższy argument użyty został w kilku notkach i wielu komentarzach na salonie 24. Od razu pomyślałem sobie, że skoro znajomość Rosjan stanowi najważniejszy argument przy doborze składu spotkania w RBN, to może by po prostu jakiegoś Rosjanina zaprosić? Taki to by dopiero błysnął znajomością rosyjskiej duszy i tamtejszych realiów.

... np. takiego Ławrowa, co nie tylko Rosjan zna, ale także tych najważniejszych, a i wysłowić się kulturalnie i z sensem potrafi

... zaraz potem uświadomiłem sobie jednak, że nie pierwszy wpadłem na ten pomysł. Pierwszy był Radek Sikorski, który zaprosił Ławrowa na coaching ambasadorów RP.

... no i tak zostałem ze swoim refleksem szachisty i świadomością, że PO wyprzedza jednak wszystkich o dwie długości

trzykroki
O mnie trzykroki

-

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka