Natalia
Natalia
sztachx7 sztachx7
112
BLOG

Narodziny

sztachx7 sztachx7 Polityka Obserwuj notkę 2
 I stało się!

 Jesteśmy z żoną rodzicami po raz piąty! Matka jak i Maleństwo czują się doskonale.

Jednak oboje przechodzimy z żoną depresję poporodową. Każde z innych powodów.

 I zwyczajnie boimy się czekającej tak nas jak i dzieciaki, przyszłości w naszym kraju.

Ja uczucia mam mieszane.

 Radość  z tego, że wszystko świetnie poszło.

 Euforia co oczywiste - mała jest po prostu śliczna.

                Jednak tak jak zyskałem w ostatnim dniu roku kolejną córeczkę, tak i straciłem pracę w pewnym Konsorcjum - nie przedłużono mi umowy. Przeczytałem w jednym z ostatnich postów od prawej ręki szefa, że może chciałbym iść na tacieżyński i nikt nie mógłby mi nic powiedzieć - brzmi jak zarzut?

                Mój przełożony doskonale wiedział w jakiej sytuacji rodzinnej i finansowej jestem. Oczywiście w jego mniemaniu dał mi wiele szans i możliwości. Do tego stopnia, że żebrał u mnie o wykorzystanie urlopu. Oni tam w Poznaniu bowiem biedni są jak myszy kościelne i jak ja nie wybiorę urlopu ... to z torbami pójdą.

Żałosne.

 Od wielu z moich znajomych słyszałem słowa miłe, ale niemal żaden/żadna nie zapytała mnie czy może mi lub żonie w czymś pomóc?

 Podobnie było gdy żona była w ciąży. Zastanawiająco rzadko ktokolwiek ustępował miejsca. O kościołach nie wspomnę. W kasach marketów walczyłem o to ja, bo do kas pierwszeństwa nader często sporo stało ludzi młodych - pewnie im się śpieszyło na Fb.

 Dziwnym jesteśmy krajem i narodem.

 Zdolnym do ofiarności dla innych, ale ostatnio nader często takiej jakiejś -bezkontaktowej. 

Warto wejrzeć w swoje sumienie i spytać czy będę w tym roku potrafił pomóc komuś z kim skrzyżuję spojrzenie?

 Pomóc komuś bez gwarancji i warunków?

 Pomóc więcej niż jeden raz?

Może się bowiem okazać, że ten rok będzie wymagał od nas sporej ofiarności bezinteresownej

 

 

 

 

 

 

 

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka