sztachx7 sztachx7
90
BLOG

Duchota

sztachx7 sztachx7 Polityka Obserwuj notkę 2

Cofnęliśmy się do komuny.

Nie wierzycie?

1. Z jednej strony min. Szczurek każe od następnego roku urzędnikom wypełniać mój PIT  tak jakbym ja sam nie mógł tego robić.

Nasuwa się kilka pytań;

To ma być demonstracja, że urzędnik wie lepiej ode mnie co ma odliczyć i od czego?

Ciekawe na jakiej podstawie?

Czy ta armia nowo zatrudnionych urzędników do PIT-ów ma zmniejszyć bezrobocie może?

Czy asumpt do tego rodzaju działań nie dał może pożałowania godny przypadek min. Sławomira N.?

Jak również innych polityków, jak np. prezydent Gdańska?

 

2. Tusiu - ich premerek ukochany (ich piszę, myśląc o dziennikarzach, którzy o biedaczynie z Sopotu nie dadzą złego słowa powiedzieć i napisać - serwilizm dziennikarzy wobec władzy jest już naprawdę żenujący)

więc Tusiu przekonuje mnie, że on wie lepiej czy moje dziecko dojrzało już do pójścia do szkoły.

Nawet jesli tego nie wie! ...

 ...To wiedzą jego urzędnicy, którym wydał wyraźne instrukcje - oficjalne i nieoficjalne.

 

To ciekawe, że politycy liberalni w słowach w naszym kraju, mają zwyczaj przepoczwarzać się w małych

 hitlerków jak tylko dostaną odrobinę samodzielnej władzy, nieprawdaż?

23 lata po transformacji politycy osiągnęli swój ideał - kanalizują inicjatywę Rodaków tylko w formach, które są dla nich niegroźne.

Szkoda Polski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka