Ufka Ufka
67
BLOG

Msza beatyfikacyjna

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 138

Umówiłam się z Agnieszką Moitrot z Salonu na Mazowieckiej.Przyjechała z synem - przystojnym młodym człowiekiem z Berlina.

Syn studiuje polonistykę, ma zamiar wrócić do Polski, może więc nie wszystko jeszcze stracone.Wyjeżdżamy, ale wracamy.

Dostałam fuksem wejściówki do 2 sektora, no, ale oczywiście poleciałam do najdłuższej kolejki, za chwile zorientowaliśmy się ,że jesteśmy, ale w sektorze 4:))

Zmieniliśmy miejsce szybciutko.Koło nas stała Solidarność z Rzeszowa, obok z Zielonej Góry, grupa młodych księży, zakonnice.

Ponieważ trzeba było wejść do sektorów najpóźniej do 9 więc czekania było sporo.Ja jestem twarda zawodniczka, żadnych parasolek, kapeluszy czy stołeczków nie zabrałam, jednak mogłam pomyśleć o podróżnikach.No trudno, na drugi raz pomyślę.

Kto nie był na pewno oglądał, więc tylko garść refleksji.

Przed Mszą Św różaniec odmawiała pani Marianna Popiełuszko - drżącym, czasami łamiącym się głosem.

To niesamowite - 1 czerwca skończyła 100 lat!

Nie wiem, czy kiedyś była taka beatyfikacja, na której była Matka Błogosławionego.

I czy był taki kraj, gdzie w czasie beatyfikacji żyli  mordercy męczennika.

Kiedy padło zdanie: 19 października narodził się dla Nieba nie wytrzymałam ani ja ani Agnieszka.

Skąd to możemy wiedzieć? - szepnęłyśmy do siebie.Komuna siedzi pewnie przed telewizorem i ryczy ze śmiechu.

I ja i Agnieszka robiłyśmy zdjęcia, ale wrzucę jutro.No i napiszę o mojej rozmowie z księżmi i pewnym pomyśle.

Ale to jutro.Dzisiaj zostańmy z Księdzem Jerzym.

Przed MsząŚw. była też śpiewana pieśń, oczywiście nie w tym wykonaniu, wszyscy śpiewalismy razem

 

PS Nie mam pojęcia co wyjdzie, pierwszy raz wstawiam, najwyżej za chwilę poprawię.

Wyszło bez problemu - sorry za te walące się domy, ale inne wykonania były takie bardziej kameralne.

Wczoraj był koncert transmitowany także w telewizji - a tam posiwiały Gintrowski spiewał "Powrót" - piosenkę napisaną wcześniej, ale strasznie przejmująca i śpiewaną na pogrzebie księdza Jerzego.

To "mój" pierwszy Błogosławiony - nie znałam Go osobiście, ale słuchałam Jego kazań, byłam na Jego pogrzebie.

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości