Moja biało-czerwona
Moja biało-czerwona
Ufka Ufka
1031
BLOG

Święto flagi? Obchodzę cały rok

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 48

Od zawsze kiedy przyjeżdżałam na wieś wciągałam flagę na maszt. I to była też ostatnia rzecz którą chowałam przy wyjeździe. Teraz wisi stale, przy okazji pelni rolę wskaźnika kierunku i siły wiatru:)

Ale ostatnio myślę o Niej z większą jeszcze czułością. Bo nic nie jest dane raz na zawsze. Historia się nie skończyła.Za wschodnią granicą dzieją się straszne rzeczy - następne państwo się rozpada, dzisiaj ginęły osoby na ulicach Odessy. Teraz spłonęło ponad 40 osób. Tak jak już kiedyś pisałam - kampania wyborcza do EP to chyba będzie najmniejszy problem Polaków. Ukraina przypomina o rzeczach podstawowych - życiu, zdrowiu, bezpieczeństwie osobistym. I widać jak na dłoni, że tak naprawdę możemy liczyć tylko na siebie. Czy nasi politycy wyciągną wnioski?

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka