WaldemarKossakowski WaldemarKossakowski
1051
BLOG

Historia mojej rezygnacji z członka SRPP i kłamstw Ruchu Palikot

WaldemarKossakowski WaldemarKossakowski Polityka Obserwuj notkę 3

From: Waldemar Kossakowski [mailto:waldemarkossakowski@interia.pl]

> > Sent: Tuesday, June 14, 2011 5:08 PM

> > To: biuro@ruchpoparciapalikota.pl

> > Cc: prezes@ruchpoparciapalikota.pl

Jak już napisałem do Dyr. Topolskiego ze Śląska W związku z

brakiem reakcji RPP i Janusza Palikota na ustawę PO, zezwalającą parom

homoseksualnym na adopcję i wychowywanie dzieci w związkach

homoseksualnych i w ramach rodziny zastępczej, co jest sprzeczne z

interesem dzieci i opinią większości społeczeństwa. A w szczególności

w związku z brakiem zaufania do posunięć Janusza Palikota, który co

innego głosi w swoich postulatach a co innego wprowadza w życie we

własnym ruchu, nadto również w związku z dyletanctwem jego

współpracowników zajmujacych sie głównie utrącaniem osób kreatywnych

i przez to dla nic h niewygodnych - rezygnuję z dniem dzisiejszym z

członkowstwa w Stowarzyszeniu RPP. Waldemar Kossakowski

 

"Paweł Jasiński " pisze:

Witam,

 Przyjąłem.

Panie Waldemarze, pragnę nadmienić że Pana wypowiedzi

dotyczące mniejszości seksualnych zamieszczane na stronach FB są

skandaliczne i nielicujące z zasadami etycznymi reprezentowanymi przez

Stowarzyszenie Ruchu Poparcia Palikota.

 Proszę przyjąć iż z ostatnim dniem miesiąca zostanie Pan

oficjalnie wykreślony z członkostwa w Stowarzyszeniu RPP. A z dniem

dzisiejszym zawieszam Panu prawo do posługiwania się tytułem członka

Stowarzyszenia RPP do czasu formalnego Pana usunięcia ze wspomnianego

grona.

Proszę jednocześnie o honorowe wystąpienie ze wszystkich for

internetowych związanych z Ruchem Poparcia Palikota.

 

 Paweł Jasiński

 

 Dyrektor Biura Krajowego RPP

 Pełnomocnik RP d.s. mniejszości seksualnych

 

From: Waldemar Kossakowski [mailto:waldemarkossakowski@interia.pl]

> Sent: Tuesday, June 14, 2011 5:49 PM

> To: Paweł Jasiński

> Subject: RE: rezygnacja

 

> Z tego co wiem, a wiem to na pewno J. Palikot głosi tolerancję a nie

poparcie Homoseksualizmu i jest całkowicie przeciwny oddaniu

homoseksualistom dzieci pod opiekę i ja też. Pedał i lesbijka sa

potocznymi, powszechnie znanymi i powszechnie używanymi określeniami

płci homoseksualistów. Bardziej pasującymi do nich niz kobieta i

mężczyzna bo to są nazwy zarezerwowane dla heteroseksualistów. Cieszę

się z przyjęcia rezygnacji jednakże proszę o wyjaśnienie co ma

wspólnego pełnomocnik d/s mniejszości seksualnych z przyjmowaniem

rezygnacji członków. Oświadczam, ze nie jestem pedałem lecz

mężczyzną heteroseksualnym. I kolejna sprawa proszę o wskazanie mi

podstawy prawnej zezwalającej Panu na zawieszenie mi prawa do posługiwania

sie tytułem członka stowarzyszenia, zwłaszcza, ze ja sam składając

rezygnacje pozbawiłem sie tego wątpliwego zaszczytu. A co do wystąpienia

ze wszystkich for internetowych to uprzejmie proszę o zapoznanie sie z

konstytucją. Powinien pan jako dyrektor znać wszystkie prawa obywatelskie

a nie tylko prawa jakie chcieli by zdobyć mniejszości seksualne

zwłaszcza jeżeli jest Pan może przedstawicielem tych mniejszości.

Pedofil, nekrofil, zoofil tez wchodzi w skład mniejszości  seksualnych

ale to tak na marginesie. Pozdrawiam.

 

"Paweł Jasiński " <p.jasinski@ruchpoparciapalikota.pl> pisze:

Witam,

 Cieszę się że Pan zrezygnował. Ponieważ homofobia jest

całkowicie nieakceptowana w RPP.

 

 Pozdrawiam

 

Paweł Jasiński

 

 Dyrektor Biura Krajowego RPP

 

RE: rezygnacja

Od:Waldemar Kossakowski <waldemarkossakowski@interia.pl

Do:Paweł Jasiński <p.jasinski@ruchpoparciapalikota.pl>Data: 2011-06-14 18:47

 

Tolerancja to nie poparcie. A brak poparcia to nie homofobia. Niemniej

cieszę się, że nie bede postrzegany jako członek organizacji

postrzeganej jako organizacja pedałów,lesbijek i ćpunów. Ale to z mojej

strony nie homofobia. To zwykła normalność. I wierzcie mi z tolerancja

taka jak moja mniejszości seksualne miałyby wieksze szanse coś w naszym

społeczeństwie uzyskani niz z poparciem takim jakiego jako

przedstawiciele mniejszości oczekujecie od Palikota. On nic nie da bo nic

niestety nie bedzie miał do dania i to nioe skutek moich krytycznych

wypowiedzi pod jego adresem a skutek jego i Waszej głupoty. Pozdrawiam w.K

 

Od:RPP Śląsk <biuro@rpp.slask.pl>HistoriaZablokuj nadawcę

Do:Rafał Topolski <r.topolski@rpp.slask.pl Data: 2011-06-14 20:52

Zgodnie z otrzymana informacja od Dyrektora Biura Krajowego pragnę

 poinformować, że Pan Waldemar Kossakowski z ostatnim dniem miesiąca zostanie

 oficjalnie wykreślony z członkostwa w Stowarzyszeniu RPP. A z dniem

 dzisiejszym został zawieszony w prawach do posługiwania się tytułem członka

 Stowarzyszenia RPP do czasu formalnego usunięcia ze wspomnianego grona.

 

 Powyższa decyzja jest związana ze skandalicznymi wypowiedziami Pana

 Waldemara Kossakowskiego na temat mniejszości seksualnych i samego lidera

 SRPP Janusza Palikota.

 

 Pozdrawiam

 

 Rafał Topolski

 

 Dyrektor Biura SRPP

 Region Śląski

Re: Skreślenie z listy członków

Od:Waldemar Kossakowski <waldemarkossakowski@interia.pl

Do:RPP Śląsk <biuro@rpp.slask.pl>Data: 2011-06-14 21:03

 

W związku z szerzonymi kłamstwami gdyż decyzja jest wynikiem mojej rezygnacji upoubliczniam te kłamstwa. Tym sposobem Pan dytektor zapracował sobie na wdzięczność Palikota za szerzenie kłamstw co wyraźnie obniży wiarygodność Całego RPP a nie tylko Pańską. Pozdrawiam.WK

 

Ja osobiście sam rezygnuje z członkowstwa w SRPP z uwagi na zaklamania i oszustwa szerzace się w Ruchu Poparcia Palikota a oni zawiadamiaja członków , ze wyrzucono mnie jakoby z uwagi na moją homofobie co jest kłamstwem bo tolerancja to nie poparcie a brak poparcia to nie homofobia. Waldemar Kossakowski

 

Nieprzejednany w walce z wypaczeniami Kościoła. Polak, Antyklerykał, Ateista, Apostata. Działacz społeczno-polityczny ze Śląska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka