Radek K. Radek K.
264
BLOG

Premier też ciężko pracuje!

Radek K. Radek K. Polityka Obserwuj notkę 1

Jakby Brzechwa żył to pewnie napisałby lepiej ale teraz musicie się zadowolić moją twórczością :)

 

W URMie siedzi sobie leń

 

 

W URMie siedzi sobie leń

Donald rządzi cały dzień

 

„O, wypraszam to sobie!

Jak to? ja nic nie łobię?

A kto stocznie sprzedał Katałom?

A kto przykłył afeł małaton?

Łuskim się kłaniam dzień cały?

Nie gadam z TEFAŁENAMI?

A kto sprzedał Polskę za głosze

O – o! Płosze!”

 

W URMie siedzi sobie Leń

I od sześciu lat dzień w dzień

 

„Przepłaszam! A kłaju nie łozwaliłem?

Obietnic wam nie zlożyłem?

A nie kłamałem dzis łano?

Wieczołem powtórze to samo?

Ładały stawiałem by strzyc?

A dług miliałdowy to nic?”

 

W URMie siedzi sobie leń

Donald rządzi cały dzień

 

Nie zrobił reformy, bo mu się nie chciało

Nie wyrzucił Grasia bo nakłamal nie mało

Nie upomniał ministrów, bo nie miał ochoty

Nie powiedział prawdy, bo z tym za dużo roboty,

Nie uprzedził o Amber, bo syna mu było szkoda

Nie upomniał o Smoleńsk, bo to za wyskoa woda

O łupki sie zapytali, o dokumenty wrzasnął

Miał je podpisać natychmiast – nie zdążył – zasnął

Śniło mu się że Polska to kraj szczęśliwych bogatych ludzi

Tak zmęczył się tym snem, że się obudził.

Radek K.
O mnie Radek K.

Każdy TROLL jest kasowany bez ostrzeżenia...  Prawda jest jak dupa... Każdy ma własną.     Korzenie: Ozjasz Szechter (ur. 1901, zm. 1982) - działacz komunistyczny, później dysydent, pochodzenia żydowskiego. W dwudziestoleciu międzywojennym aktywnie działał w ruchu komunistycznym. Był jednym z działaczy nielegalnej Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy. Aresztowany i skazany za szpiegostwo na rzecz Związku Radzieckiego w tzw. procesie łuckim w 1934. Jego synem jest Adam Michnik...        

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka