ViC-Thor ViC-Thor
897
BLOG

Gdańska ZAGADKA ze Zbyszkiem Cybulskim.

ViC-Thor ViC-Thor Kultura Obserwuj notkę 16

  http://www.youtube.com/watch?v=2fFb_KMALCk

 

1-Gdzie się dzieje / odbywa scena z OD 2 minuty 19 sekundy DO 5min 06 sekundy?

Ulica, nr budynku, ewentualnie co teraz jest w tym budynku?

 

2- (łatwiejsze) W którym miejscu, w Gdańsku - w tym filmie grają w tenisa?

3-(trudniejsze) Scena OD 25 sekundy  DO 1min37 sekundy.- GDZIE TA SCENA ZOSTAŁA ODEGRANA??

4-(zaawansowane) Pod jaki numer (portal / PRZEDPROŻE) i przy jakiej ulicy wchodzą do piwnicy / knajpy       w 5min 27-30 sek(?)

5- i gdzie ta piwnica się faktycznie znajduje? ( Pierwsze sekwencje).

6-(ultra trudne)  10min 00sek gdzie to jest?? I jakie to auto, białe tam stoi?

- Tu mam dwa m-ca do wyboru, może nawet trzy. Nie jestem na 100% pewien żadnego.

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura