ViC-Thor ViC-Thor
1038
BLOG

Czas Apokalipsy... z Koranu.

ViC-Thor ViC-Thor Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 Obwieść karę tym którzy nie wierzą!           (Zastraszanie? Czyżby wchodziła w rachubę przemoc psychiczna?)

Zaprawdę, Bóg kocha ludzi bogobojnych!        (Egzystencja strachu, jak u zwierząt?)

A kiedy miną święte miesiące,

wtedy zabijajcie bałwochwalców,

tam gdzie ich znajdziecie,

chwytajcie ich, oblegajcie

i przygotowujcie dla nich wszelkie zasadzki!        ( Miłuj bliźniego jak siebie samego?)

Ale jeśli oni się nawrócą

i będą odprawiać modlitwę

to dajcie im wolną drogę.                                                (Dlaczego nie? Zawsze to jakaś odmiana)

KORAN, sura IX,5 - Skrucha.

---

"I nie myśl,

iż Bóg nie widzi tego, co czynią niesprawiedliwi!                  (Tylko niewierni?)

On tylko daje m zwłokę do Dnia,

kiedy ich spojrzenia osłupieją.

Oni będą śpieszyć się przerażeni,                                               (Jest nadzieja :)

z głowami podniesionymi,

nieparząc się na siebie wcale, a ich serca będą jak powietrze.

Ostrzegaj ludzi przed Dniem,

Kiedy przyjdzie do nich kara!                                                                (Cały czas należy tkwić w nadzieji)

Wtedy ci, którzy czynili niesprawiedliwość,

będą mówili:  "Panie nasz!                                                                      (Ojcze nasz któryś jest w niebie

Daj nam krótką zwłokę...                                                                     ...odpuść nam nasze winy... i szybko nas zabij)

KORAN, sura XIV, 42-44)                                                                        OTO SŁOWO BOŻE

 

______________________________________________________________________________

 

Teraz dla kontrastu zwrotka pewnego arabskiego wiersza z VI w n.e.

Honor człowieka niczym nie splamiony

może być ozdobą najstrojniejszej szaty

A jeśli jego dusza nie oprze się nieprawidłowości,

to nie ma drogi ku błogosławieństwu.


Czy ktoś, kto konwertuje się na inną wiarę - traci  HONOR? A pod przymusem?

_______________________________________________________________________________

 

Pamiętajmy że KORAN jest Świętą Księgą, nie bluźnijmy!  Można zadawać pytania.

----

 

"W dniu, kiedy wezwiemy wszystkich ludzi

razem z ich przewodnikiem,

to ci, którym zostanie dana księga

do ich prawicy       (Lewica, czyli lewa ręka, jest "brudna" dlatego nigdy Muzułmaninowi jej nie                                                                   podajemy na powitanie [etnicznemu])

będą czytać księgę

I nie zostanie im wyrządzona niesprawiedliwość,

Nawet na łupinkę daktyla."


KORAN, sura XVII, 71).

 

"Ten, który otrzyma swoją księgę

w swoją prawicę, powie:

'"Oto bierzcie! Czytajcie księgę!           (Z Biblią jest odrobinkę inaczej w Katolicyźmie, od tego mamy Rydzyków:)

Przecież ja myślałem że znajdę swój rachunek""

I on będzie miał życie przyjemne

W wyniosłym Ogrodzie,

Którego owoce będą bliskie ...

A ten, kto otrzyma swoją księgę 

W swoją lewicę, powie:

""'O, gdyby mi nie została dana moja księga!

O, gdybym mógł nie wiedzieć jaki jest mój rachunek"""                        (Lepiej nie wiedzieć ???)

 

KORAN, sura LXIX, 19-27

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości