Ambona
Ambona
ViC-Thor ViC-Thor
1370
BLOG

Pazerność Kościoła katolickiego i Magia Ewangelickiego

ViC-Thor ViC-Thor Rozmaitości Obserwuj notkę 44

    Generalna zasada właściciela jest taka... jak ma jakąś wartościową nieruchomość ... to o nią dba.

Tymczasem KK w Polsce jest zajęty przejmowaniem nieruchomości, które można szybko zbyć na wolnym rynku, lub takich na których można zarobić dzierżawiąc nawet samemu sobie.

 

Tu widać ewidentny przykłąd jak dna o kościół (świątynie!) - którego (ej) nie może sprzedać... wiadomo - świętość...

A pieniądze na remont powinny pochodzić z budżetu państwa... ponieważ KK w Polsce jest NA KOSZT PODATNIKA! Nawet ateisty, agnostyka... czy też wyznawcy innych religii. (Odłamów chrześcijaństwa?)

Zdjęcia świeże... z tego tygodnia. Budynek niszczeje regularnie od upadku komuny.

Zobacz galerię zdjęć:

Fragment ambony.
Fragment ambony. Wejście na rozczłonkowaną ambonę. Panorama wyjścia/wejścia z emporą dla wzmożonych wyjców. Pomroczność jasna. Ołtarz na wschodzie... jasność także. Gruzowisko.
ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości